Five simple steps to immediately improve your customer service

Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi zákazníky zjistili, že vaši klienti jsou s vámi nabízenou péčí nesmírně nespokojeni? Pokud potřebujete rychle vylepšit úroveň vašeho zákaznického servisu, učiňte ze všeho nejdříve následujících pět kroků.

Tyto tipy uveřejnil blog společnosti SalesForce.

Zjistěte, jak to dělá vaše konkurence

Možná jste si už dlouho nedělali průzkum trhu nebo jste nevnímali nejnovější trendy v AI a jiných technologiích. A možná je tak vaše konkurence o hodně napřed. Zjistěte, jak má vyřešený zákaznický servis vaše konkurence nebo firmy s podobným stylem fungování, a určete, kde máte největší mezery.

Sjednoťte komunikaci zaměstnanců zákaznického servisu

Zjistěte, jaká slova a výrazy zaměstnanci používají. I nepříjemnou věc lze při vhodném slovníku říct tak, že klienta nerozčaruje. Nastavte termíny, definujte postupy, podporujte pozitivní slova a vyhýbejte se těm negativním.

Zainvestujte do školení

Jestliže jsou vaši zaměstnanci již dlouho v jedné rutině, nechte je přijít do kontaktu s novými podněty a nápady. Zařiďte jim obecné školení, které se bude týkat péče o zákazníky, ideálně s konkrétními ukázkami.

Zeptejte se zaměstnanců, co si myslí oni

Asi to nepřekvapí, ale nejvíce o současných problémech ví samotní zaměstnanci firmy. Promluvte si s nimi a vyslechněte si, jaké mají nápady a v čem jsou podle nich největší problémy současného stavu.

Vybudujte si kvalitní databáze a naučte se je používat

Kvalitní databáze, jejich funkčnost a okamžitá využitelnost ze strany zaměstnanců jsou základem péče o klienty na úrovni. Pokud jsou vaše CRM systémy nebo databáze zastaralé a nepoužitelné, nemůžete nikdy nabídnout dostatečně vysokou míru pohotovosti a personalizace.

 

-mm-

Five simple steps to immediately improve your customer service

Have you become a manager of an ineffective customer service team? Or did you find out through a customer survey that your clients are very unhappy with the service you provide? If you need to improve your customer service quickly, you must take the following five essential steps.

These tips were published by the SalesForce company blog. 

Find out how your competitors do it

Perhaps you haven't done market research in a while, or haven't been aware of the latest trends in AI and other technologies. That could be what puts your competitors way ahead of the game. Find out how your competitors or companies with similar operating styles have handled customer service and determine where your biggest gaps are.

Unify customer service agents' communication

Know what words and phrases the workers use. You can even say unpleasant things in a way that doesn't upset clients if you use the right words. Define terms and processes, support positive expressions and avoid  negative ones.

Invest in training

If your employees are stuck in one routine all the time, get them in touch with new incentives and ideas. Have them trained in customer service, ideally with specific demonstrations.

Ask employees about their opinions

It's no surprise that the employees themselves know the most about current issues in the company. Talk to them and listen to their ideas and to their opinions on what they think the biggest problems are. 

Create high-quality databases and learn to uset them efficiently

Quality databases, their functionality and immediate application for employees are the basis of high-level customer care. If your CRM systems or your databases are obsolete or unusable, you can never offer a sufficiently high level of readiness and personalisation.

 

-mm-

    Zdroj: SalesForce Blog - blog na stránkách společnosti SalesForce