Nemáte trpělivost s ostatními
Jak upozorňuje Entrepreneur.com, manažer musí být schopen naslouchat a pracovat s různými typy osobností. Pokud vás rychle vyčerpává interakce s lidmi, bude pro vás vedení týmu určitě obtížné.
Nejste schopni delegovat práci
Manažerská role vyžaduje důvěru ve schopnosti ostatních. Pokud máte pocit, že všechno nejlépe uděláte sami, a pokud nejste schopni předávat práci jiným, je to zaručeně problém.
Vyhýbáte se konfliktům
Konflikty jsou přirozenou součástí pracovního prostředí. Schopnost je řešit efektivně a konstruktivně je základní dovedností každého manažera. Pokud konflikty dlouhodobě ignorujete nebo je neumíte řešit, mohou se s časem stupňovat a ve výsledku výrazně poškodit tým.
Neumíte přijmout odpovědnost za své činy
Týmový vedoucí musí být připraven nést odpovědnost za rozhodnutí a výsledky týmu. Pokud máte tendenci hledat viníka všude jinde, jen ne v sobě, v manažerské roli budete pravděpodobně neúspěšní a nebudete se v ní cítit komfortně.
Chybí vám vůdčí schopnosti
Pokud máte potíže inspirovat a motivovat ostatní a získat si jejich respekt a důvěru, budete to mít v roli manažera extrémně těžké. I když se samozřejmě charismatu a různým stylům vedení dá naučit, neměla by vám už na začátku chybět alespoň malá přirozená autorita.
-mm-