Rozpoznání nelukrativních klientů
Podle webu Sales and Marketing je schopnost rozpoznat dobrou příležitost stejně důležitá, jako schopnost rychle rozpoznat obchod, který je od počátku ztracený. Úspěšní obchodníci jsou nekompromisní a mají skvělý odhad v tom, kdy se jednoduše nevyplatí investovat čas do určitého projektu nebo klienta.
Neustálý prodej
Bohatí obchodníci jsou ti, kteří se nikdy nezastavují, a kteří v každém uskutečněném obchodě vidí odrazový můstek pro další obchodní aktivity. Úspěšné obchodníky nevidíte, že by bouchali šampaňské, když se jim podaří uzavřít velký obchod, protože již dávno pracují na dalších obchodních aktivitách, případně zvažují, jak dále rozšířit či využít právě uzavřený obchod.
Kvalita vítězí nad kvantitou
Čísla a počty jsou sice důležité, ale důležitější je kvalita. Jestliže dlouhodobě nabízíte kvalitní produkty, kvalitní zákaznickou péči a věnujete se nadstandardně „kvalitním“ klientům, budete v dlouhodobém horizontu štědře odměněni.
Prodej VIP klientům
Z hlediska klientely úspěšní obchodníci vědí, kam míří, a soustředí se na ty nejlukrativnější a nejvíce VIP klienty. Nejenže jsou schopni s nimi uskutečnit větší obchody, prestižní klientela navíc působí jako vynikající reference a je u ní velká šance, že si v budoucnu bude dokupovat další služby/produkty.
-mm-