Sociální sítě
První tip, který napadne snad každého, je podle Forbesu přítomnost na sociálních sítích. Samotná přítomnost ale ještě nic neznamená. Musíte zaujmout originalitou, musíte být aktivní v interakci s uživateli, odpovídat na dotazy a vytvářet chytlavé kampaně, jinak se vám investice vložené do propagace na sociálních sítích mohou rozplynout.
Příběhy
Mladí lidé jsou více idealističtí, zapálení a otevření novým myšlenkám, než starší generace. Nesoustřeďte se tedy pouze na glorifikaci vlastností daného produktu, sdílejte příběhy, inspirace, vaši filosofii. Mladí lidé jsou ochotni si připlatit za produkty s příběhem, myšlenkou a nějakým vyšším cílem.
Vizualizace
Generace Z příliš neholduje dlouhým textům nebo detailním technickým popisům produktu. Vše je dobré vizualizovat. Místo textového popisu utvořte video, místo čísel vytvořte jednoduchou infografiku, místo anonymních referencí sdílejte fotografie vašich konkrétních zákazníků a jejich příběhy.
Diverzifikace v rámci mladé generace
Mnoho nezkušených marketérů, především ze starší generace, si myslí, že existuje univerzální recept na zaujetí mladých lidí. Tato skupina se ale demograficky, ekonomicky a i čistě zaměřením dělí na celou řadu podskupin. Neudělejte tu chybu, že se budete určité specifické skupině snažit zavděčit „in“ kampaní, která se snaží být „cool“ a je průhledně plánovaná pro mladé publikum. Někteří potenciální klienti by totiž mohli reagovat negativně.
-mm-