Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům

Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen kvůli jejich penězům, ale i kvůli referencím pro případné další klienty. VIP zákazníci ovšem vyžadují trochu odlišný přístup od běžných smrtelníků a jejich namlouvání probíhá podle následujících tří nepsaných pravidel. 

Tip č. 1: Sestavte to nejlepší možné portfolio

Podle  webu Entrepreneur mají VIP klienti přirozenou touhu být ve společnosti sobě rovných. Abyste je tedy nalákali do vašich sítí, je nutné předvést jim skvělé portfolio vaší klientely a nabízených služeb. Získejte reference vaších nejlepších zákazníků, vytvořte nejlepší možné portfolio a upravte jej na míru vašemu vysněnému prestižnímu klientovi.

Tip č. 2: Staňte se součástí VIP komunity

Nejlepší a často jedinou možnou cestou mezi prestižní klientelu je stát se součástí dané VIP komunity. Jak? Ideálně přes osobní networking. Myslete na to, že lidé se o vás budou zajímat a respektovat vás, pokud jste schopni jim v tomto ohledu něco nabídnout. Pokud tedy budete spojovat vaše kontakty mezi sebou, navrhovat schůzky, propojovat podnikatele a doporučovat je mezi sebou, stanete se součástí dané komunity se všemi výhodami, které z tohoto statusu plynou.

Tip č. 3: Soustřeďte se na dlouhodobou vizi

Co dělá VIP klienty tím, čím jsou? V drtivé většině jsou to lidé, kteří jsou na rozdíl od svých méně úspěšných vrstevníků schopni dlouhodobého plánování. Krátkodobá vize a okamžité, dočasné benefity jim nestačí k tomu, aby se o váš produkt zajímali. Prestižním klientům proto musíte nabízet pohled do budoucna, dlouhodobou udržitelnost a návratnost investic.  

 

-mm-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova