Pět vlastností, které musí mít obsah, který má potenciál stát se virálním na sociálních sítích

Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti specialistům marketingu. Jednou z nejúčinnějších cest, jak dostat vaši značku k co největšímu počtu lidí, je nabídnout jim obsah, který budou sami uživatelé sdílet a virálně šířit mezi sebou. Zde je pět tipů, jak připravit takový obsah, který lidé budou sami sdílet.

Exkluzivita

Obsah by měl být exkluzivní a neznámý. Zároveň by se mělo jednat o premiéru a nová fakta, nikoliv již známé věci.

Formát: video

Podle nedávného článku na LinkedIn Pulse začíná formát videa převládat na sociálních sítích a celému internetu a právě video má největší šanci být sdíleno uživateli, ať už se jedná o Instagram, TikTok, Facebook ale překvapivě třeba i LinkedIn.

Humor

Humor je nejzaručenějším způsobem, jak dostat váš obsah mezi lidi.

Jednoduchost

Sdílený obsah je vždy zábavou a jako takový musí být úderný, jednoduchý a lehce pochopitelný.

Výzva k akci

Dobrým způsobem, jak aktivně zapojit uživatele a zajistit tak další šíření obsahu, je vyzvat k uživatele k reakci nebo ke komentáři. Například ve smyslu: „Napište do komentáře, jestli se vám něco podobného také stalo.“

 

-mm-

Zdroj: LinkedIn Pulse - blogovací platforma sociální sítě LinkedIn

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova