Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit
Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob, kterým prezentujete vaši značku tím, že nabízíte uživatelům a klientům obsah, který není primárně reklamou na váš produkt, ale nabízí informační hodnotu nebo zábavu, která se mezi lidmi sama šíří, a která prezentuje vaši značku pouze mimochodem, sekundárně. Zde je několik jednoduchých triků, díky kterým bude váš obsahový marketing efektivnější.
Používejte videoformát
Jak uvádí Forbes, nejlepší formou obsahového marketingu je video. Přehrát si video už v dnešní době nepředstavuje žádný technologický problém a jako nástroj upoutání pozornosti se jedná o zdaleka nejefektivnější formát.
Recyklujte příspěvky
Vytvářet stále nové obsahy může být zdlouhavé a nákladné. Rozhodně nikoho neurazí, když váš starší obsah obléknete do nového, moderního hávu.
Aktivně s uživateli interagujte
Interakce s uživateli a klienty je pro úspěch vaší kampaně zcela zásadní. Odpovídejte na komentáře uživatelů a buďte s nimi v neustálém kontaktu.
Pamatujte na stručnost
Stručnost, jednoduchost, a u videa především krátkost. To jsou zásadní parametry úspěšného obsahu. Dnešní doba nenahrává složitosti a přílišné délce.
Cílení na specifickou skupinu
Čím konkrétněji a specifičtěji je váš obsah zacílen na konkrétní, úzkou cílovou skupinu, tím lépe. Pronikněte do specifik dané skupiny a využijte jejich stylu humoru nebo interních informací.
-mm-
Content marketing: Tips on making it more efficient
Content marketing is a way of presenting your brand by offer users and clients a content which is not primarily an advertisment of your product but which offers an information or entertainment value which spreads among people and which presents your brand only secondarily, as a matter of fact. Here are several simple tricks which will make your content marketing more effective.
Use the video format
As Forbes states, the best marketing content format is video. There are no more technological obstacles for anyone to play a video, and as a tool of getting attention, video is by far the most efficient choice.
Recycle old material
Always creating new content can be a long and expensive process. Nobody will get offended if you take your old content material and make it new, modern.
Actively interact with clients
Interaction with clients and users is crucial for the success of your campaign. Reply to comments of users and be in constant touch with them.
Remember to be to the point
Brevity, simplicity, and when it comes to video – shortness. These are the basic parameters of a successful content. The modern age is not a time for complexity and length.
Aim at a specific target audience
The more specifically and concretely is your content aimed at a specific, narrow target group, the better. Probe into the specifics of the given group and use their sense of humor your internal information.
-mm-