Tyto tipy uveřejnil web INC.com.
Prokrastinace
Chronické odkládání povinností a věnování se nedůležitým věcem nebo zábavě vás může v dlouhodobém ohledu výrazně zbrzdit při cestě za kariérním úspěchem. Nepodceňujte prokrastinaci a raději si vedle pracovních povinností naplánujte i čas na nějakou smysluplnou relaxaci.
Neochota podstupovat riziko
Úspěšní lidé musejí být ochotni čas od času podstoupit určité riziko. Toto riziko ale musí být dobře vypočítané a nesmí se jednat o příliš riskantní krok.
Špatný time management
Plánování svého času, určování priorit, realistický pohled na to, jak dlouho vám budou určité úkoly trvat. To všechno spadá pod time management, který patří mezi klíčové dovednosti úspěšných pracovníků, manažerů i podnikatelů.
Absence plánování
Dlouhodobé i krátkodobé plánování je pro kariérní úspěch zcela klíčové. Každý den byste například měli vědět, čemu se budete v práci věnovat.
Neochota vnímat nebo přijímat zpětnou vazbu
Lidé kolem vás, kolegové i podřízení vám jsou schopní dodat neuvěřitelné množství relevantních informací, které můžete následně efektivně využít při svém osobním a kariérním rozvoji. Musíte být ale ochotni vnímat i přijímat tuto konstruktivní kritiku, a to včetně té negativní.
Podceňování diplomacie a mezilidských vztahů
Kariérní úspěch nezáleží pouze a jenom na vašich dovednostech. Záleží i na vztazích, které s lidmi ve firmě i celkově v oboru máte. Nepodceňujte mezilidské vztahy, navazujte a udržujte kvalitní kontakty s ostatními profesionály a naučte se základům politické diplomacie.
-mm-