Propojení mezi jednotlivcem a společností
Zaměstnanec by měl být schopen vidět, jak jeho práce prospívá celé firmě. Propojenost práce jednotlivce s firmou nesmí být podceněna a pracovník se nesmí stát pouze jedním neviditelným kolečkem v systému.
Osobnost vedoucího
Vedoucí, který řídí tým pracovníků, musí jít všem příkladem. Dobrý manažer se nebojí ani špinavé práce, je schopen dočasně zastoupit každého ze svých podřízených v případě indispozice a do puntíku dodržuje pravidla konceptu zákaznického servisu, který si firma pro svoji práci definovala.
Jasná koncepce
Bez definované a jasně komunikované jednotné koncepce nemůže zákaznický servis fungovat a nemůže si dlouhodobě udržet vysokou úroveň. Zaměstnanci nesmí v regulích „plavat“. Koncept musí být jasný, srozumitelný a do posledního bodu i striktně dodržovaný všemi účastníky.
Možnost postupu
Vidina možnosti kariérního postupu je zásadním motivačním faktorem. V ideálním případě by pravidla postupu měla být jasná a předem definovaná. Příkladem může být zvyšování platu podle odpracované doby.
Hrdost
Jak uvádí HubSpot blog, společnost by měla ve svých zaměstnancích podporovat pocit sounáležitosti s firmou nebo značkou. Hrdost na práci firmy nesmí být pouze povrchová, ale skutečná.
Školení
Společnosti, které se starají o rozvoj dovedností svých zaměstnanců, za odměnu získávají pracovníky, kteří jsou iniciativní a nezabředávají do nebezpečné a zkostnatělé rutiny. Pokud mají zaměstnanci ve své každodenní praxi zkoušet nové teoretické znalosti a postupy, získané na školení, práce je bude mnohem více bavit.
-mm-