Exkluzivita
Obsah by měl být exkluzivní a neznámý. Zároveň by se mělo jednat o premiéru a nová fakta, nikoliv již známé věci.
Formát: video
Podle nedávného článku na LinkedIn Pulse začíná formát videa převládat na sociálních sítích a celému internetu a právě video má největší šanci být sdíleno uživateli, ať už se jedná o Instagram, TikTok, Facebook ale překvapivě třeba i LinkedIn.
Humor
Humor je nejzaručenějším způsobem, jak dostat váš obsah mezi lidi.
Jednoduchost
Sdílený obsah je vždy zábavou a jako takový musí být úderný, jednoduchý a lehce pochopitelný.
Výzva k akci
Dobrým způsobem, jak aktivně zapojit uživatele a zajistit tak další šíření obsahu, je vyzvat k uživatele k reakci nebo ke komentáři. Například ve smyslu: „Napište do komentáře, jestli se vám něco podobného také stalo.“
-mm-