Rozdělení rolí v rámci firmy
Podle CustomerThink pomáhá, pokud jsou podle oborů rozděleny role v rámci vaší společnosti a v rámci zákaznického servisu. Pokud je někdo odborník na určitou věc, měl by se v rámci této oblasti věnovat klientům on, protože podá ten nejlepší výkon.
Sekce „nejčastější otázky“ na webu
Dostáváte v rámci zákaznického servisu stále ty samé otázky? Možná je na čase založit sekci „časté dotazy“ na vaší webové stránce. To oceníte jak vy, tak klienti.
Instruktážní video
Lidé mají rádi videa. Jestliže byste tedy chtěli zákazníkům poskytnout určitý návod, určitě se pokuste využít formu videa, které zároveň můžete pojmout vtipně a s nadhledem.
Telefonování
Preferujte telefon před e-mailem. I když zákazníci mají tendenci často využívat e-mail, protože jim je komfortnější díky jeho nepřímé interakci s druhým člověkem, může se vám stát, že nakonec skončíte výměnou desítek e-mailů, které by se daly po telefonu vyřešit během několika málo minut.
Dotazníky
Poslední rada zní: Zeptejte se klientů, co by sami nejvíce ocenili! Jestliže nemáte ještě vypracovaný systematický způsob sběru názorů a zkušeností vašich zákazníků, je na čase, abyste jej zavedli.
-mm-