Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu? Nebo jste průzkumem mezi zákazníky zjistili, že vaši klienti jsou s vámi nabízenou péčí nesmírně nespokojeni? Pokud potřebujete rychle vylepšit úroveň vašeho zákaznického servisu, učiňte ze všeho nejdříve následujících pět kroků.

Tyto tipy uveřejnil blog společnosti SalesForce.

Zjistěte, jak to dělá vaše konkurence

Možná jste si už dlouho nedělali průzkum trhu nebo jste nevnímali nejnovější trendy v AI a jiných technologiích. A možná je tak vaše konkurence o hodně napřed. Zjistěte, jak má vyřešený zákaznický servis vaše konkurence nebo firmy s podobným stylem fungování, a určete, kde máte největší mezery.

Sjednoťte komunikaci zaměstnanců zákaznického servisu

Zjistěte, jaká slova a výrazy zaměstnanci používají. I nepříjemnou věc lze při vhodném slovníku říct tak, že klienta nerozčaruje. Nastavte termíny, definujte postupy, podporujte pozitivní slova a vyhýbejte se těm negativním.

Zainvestujte do školení

Jestliže jsou vaši zaměstnanci již dlouho v jedné rutině, nechte je přijít do kontaktu s novými podněty a nápady. Zařiďte jim obecné školení, které se bude týkat péče o zákazníky, ideálně s konkrétními ukázkami.

Zeptejte se zaměstnanců, co si myslí oni

Asi to nepřekvapí, ale nejvíce o současných problémech ví samotní zaměstnanci firmy. Promluvte si s nimi a vyslechněte si, jaké mají nápady a v čem jsou podle nich největší problémy současného stavu.

Vybudujte si kvalitní databáze a naučte se je používat

Kvalitní databáze, jejich funkčnost a okamžitá využitelnost ze strany zaměstnanců jsou základem péče o klienty na úrovni. Pokud jsou vaše CRM systémy nebo databáze zastaralé a nepoužitelné, nemůžete nikdy nabídnout dostatečně vysokou míru pohotovosti a personalizace.

 

-mm-

Zdroj: SalesForce Blog - blog na stránkách společnosti SalesForce

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova