Tyto tipy uveřejnil blog společnosti SalesForce.
Zjistěte, jak to dělá vaše konkurence
Možná jste si už dlouho nedělali průzkum trhu nebo jste nevnímali nejnovější trendy v AI a jiných technologiích. A možná je tak vaše konkurence o hodně napřed. Zjistěte, jak má vyřešený zákaznický servis vaše konkurence nebo firmy s podobným stylem fungování, a určete, kde máte největší mezery.
Sjednoťte komunikaci zaměstnanců zákaznického servisu
Zjistěte, jaká slova a výrazy zaměstnanci používají. I nepříjemnou věc lze při vhodném slovníku říct tak, že klienta nerozčaruje. Nastavte termíny, definujte postupy, podporujte pozitivní slova a vyhýbejte se těm negativním.
Zainvestujte do školení
Jestliže jsou vaši zaměstnanci již dlouho v jedné rutině, nechte je přijít do kontaktu s novými podněty a nápady. Zařiďte jim obecné školení, které se bude týkat péče o zákazníky, ideálně s konkrétními ukázkami.
Zeptejte se zaměstnanců, co si myslí oni
Asi to nepřekvapí, ale nejvíce o současných problémech ví samotní zaměstnanci firmy. Promluvte si s nimi a vyslechněte si, jaké mají nápady a v čem jsou podle nich největší problémy současného stavu.
Vybudujte si kvalitní databáze a naučte se je používat
Kvalitní databáze, jejich funkčnost a okamžitá využitelnost ze strany zaměstnanců jsou základem péče o klienty na úrovni. Pokud jsou vaše CRM systémy nebo databáze zastaralé a nepoužitelné, nemůžete nikdy nabídnout dostatečně vysokou míru pohotovosti a personalizace.
-mm-