Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk je jiný. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci mají. Zde je seznam těch pěti nejdůležitějších.

Pevné zásady a priority

Dobrý obchodník nemění své zásady a priority příliš často. Naopak, je to člověk, který je věrný svým prioritám a je tedy svým způsobem předvídatelný. Proto mu všichni důvěřují a proto má v obchodě úspěch. Protože nejen firma, kterou daný obchodník zastupuje, ale i jeho klienti se na něj mohou vždy spolehnout.

Nadšení

Jak uvádí The Muse, obchodník by měl být nadšený do toho, co dělá, a měl by svému produktu věřit. Bez nadšení pro daný obor nebude daný obchodník dělat ty extra věci a aktivity, které odlišují ty průměrné od těch nejlepších.

Přesná čísla

Dobří obchodníci netápou ve tmě a opírají se o konkrétní čísla. Znají přesně své statistiky úspěšnosti a spatra vám v konkrétních číslech řeknou své plány a cíle.

Dlouhodobé vazby

Dobrý obchodník přemýšlí dopředu a díky tomu má také dlouhodobé úspěchy. Krátkozrakost v obchodě přináší pouze nahodilé, náhodné a krátkodobé úspěchy.

Zkušenosti

Dobrý obchodník má za sebou mnoho zkušeností. Tím se nemyslí pouze čistě jenom čas, který prodeji v životě věnoval, ale především to, jaké poučení si ze svých úspěchů i neúspěchů prodejce bere a jak moc o učiněných obchodech přemýšlí.

 

-mm-

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova