Pevné zásady a priority
Dobrý obchodník nemění své zásady a priority příliš často. Naopak, je to člověk, který je věrný svým prioritám a je tedy svým způsobem předvídatelný. Proto mu všichni důvěřují a proto má v obchodě úspěch. Protože nejen firma, kterou daný obchodník zastupuje, ale i jeho klienti se na něj mohou vždy spolehnout.
Nadšení
Jak uvádí The Muse, obchodník by měl být nadšený do toho, co dělá, a měl by svému produktu věřit. Bez nadšení pro daný obor nebude daný obchodník dělat ty extra věci a aktivity, které odlišují ty průměrné od těch nejlepších.
Přesná čísla
Dobří obchodníci netápou ve tmě a opírají se o konkrétní čísla. Znají přesně své statistiky úspěšnosti a spatra vám v konkrétních číslech řeknou své plány a cíle.
Dlouhodobé vazby
Dobrý obchodník přemýšlí dopředu a díky tomu má také dlouhodobé úspěchy. Krátkozrakost v obchodě přináší pouze nahodilé, náhodné a krátkodobé úspěchy.
Zkušenosti
Dobrý obchodník má za sebou mnoho zkušeností. Tím se nemyslí pouze čistě jenom čas, který prodeji v životě věnoval, ale především to, jaké poučení si ze svých úspěchů i neúspěchů prodejce bere a jak moc o učiněných obchodech přemýšlí.
-mm-