Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit

Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob, kterým prezentujete vaši značku tím, že nabízíte uživatelům a klientům obsah, který není primárně reklamou na váš produkt, ale nabízí informační hodnotu nebo zábavu, která se mezi lidmi sama šíří, a která prezentuje vaši značku pouze mimochodem, sekundárně. Zde je několik jednoduchých triků, díky kterým bude váš obsahový marketing efektivnější.

Používejte videoformát

Jak uvádí Forbes, nejlepší formou obsahového marketingu je video. Přehrát si video už v dnešní době nepředstavuje žádný technologický problém a jako nástroj upoutání pozornosti se jedná o zdaleka nejefektivnější formát.

Recyklujte příspěvky

Vytvářet stále nové obsahy může být zdlouhavé a nákladné. Rozhodně nikoho neurazí, když váš starší obsah obléknete do nového, moderního hávu.

Aktivně s uživateli interagujte

Interakce s uživateli a klienty je pro úspěch vaší kampaně zcela zásadní. Odpovídejte na komentáře uživatelů a buďte s nimi v neustálém kontaktu.

Pamatujte na stručnost

Stručnost, jednoduchost, a u videa především krátkost. To jsou zásadní parametry úspěšného obsahu. Dnešní doba nenahrává složitosti a přílišné délce.

Cílení na specifickou skupinu

Čím konkrétněji a specifičtěji je váš obsah zacílen na konkrétní, úzkou cílovou skupinu, tím lépe. Pronikněte do specifik dané skupiny a využijte jejich stylu humoru nebo interních informací.

 

-mm-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu

Jak začít Selflearning používat?

Abyste měli jistotu, že Selflearning funguje, máme pro vás ukázkovou variantu na měsíc zdarma.

Vyzkoušet zdarma
Průběžně sledujete trendy a vývoj v oblastech, které vás zajímají
Získáváte návody a tipy, které jsou ihned využitelné v praxi
Vzdělávat se můžete na pracovišti i z domova