Používejte videoformát
Jak uvádí Forbes, nejlepší formou obsahového marketingu je video. Přehrát si video už v dnešní době nepředstavuje žádný technologický problém a jako nástroj upoutání pozornosti se jedná o zdaleka nejefektivnější formát.
Recyklujte příspěvky
Vytvářet stále nové obsahy může být zdlouhavé a nákladné. Rozhodně nikoho neurazí, když váš starší obsah obléknete do nového, moderního hávu.
Aktivně s uživateli interagujte
Interakce s uživateli a klienty je pro úspěch vaší kampaně zcela zásadní. Odpovídejte na komentáře uživatelů a buďte s nimi v neustálém kontaktu.
Pamatujte na stručnost
Stručnost, jednoduchost, a u videa především krátkost. To jsou zásadní parametry úspěšného obsahu. Dnešní doba nenahrává složitosti a přílišné délce.
Cílení na specifickou skupinu
Čím konkrétněji a specifičtěji je váš obsah zacílen na konkrétní, úzkou cílovou skupinu, tím lépe. Pronikněte do specifik dané skupiny a využijte jejich stylu humoru nebo interních informací.
-mm-