Snažte se ukončit co nejvíce rozjednaných obchodů před začátkem léta
Jak radí SalesGravy.com, prvním krokem je snažit se co nejvíce rozjednaných obchodů úspěšně dotáhnout do konce ještě před začátkem letního období. Pokud je to nutné, nabídněte klientům, kteří stále váhají, zvýhodněné podmínky, pokud se rozhodnou ještě v průběhu června – tak, aby se klíčové fáze vašich obchodů netáhly až do léta.
Nabídněte zvýhodněné podmínky, slevy nebo časově limitované nabídky
Během letního období zkuste klienty motivovat ke koupi vašeho produktu tím, že jim nabídnete výhodné podmínky, platné pouze pro nákup v letním období. Může se jednat o časově limitované slevy nebo třeba možnost zakoupit zvýhodněn produkt či službu v červenci, ale s tím, že bude produkt dodán nebo služba čerpána až po létě.
Věnujte se vzdělávání a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty
Letní útlum můžete využít i k seberozvoji a k prohloubení svých znalostí a dovedností. Vzdělávejte se, zjistěte si novinky z oboru a dožeňte rozvoj, který třeba během roku jinak zanedbáváte. Také se můžete potkávat se svými klíčovými klienty a využít letní pohodovou atmosféru k tomu, že budete udržovat a rozšiřovat svoji síť kontaktů.
Připravujte si zásobu nových kontaktů a příležitostí na září
To, že v létě je těžší prodávat, ještě neznamená, že nemůžete hledat vhodné příležitosti a vyhledávat nové kontakty. Využijte útlumu k tomu, že si nastřádáte do zásoby kontakty a obchodní příležitosti. Tak, abyste v září mohli začít tyto potenciální klienty oslovovat.
Pamatujte, že i vy máte nárok na odpočinek
Léto by mělo být časem, kdy i vy si dopřejete zaslouženého odpočinku. Využijte líné letní atmosféry, vezměte si dovolenou, dělejte to, co vás baví, a s o to větší vervou a energií se pusťte do práce zase v září.
-mm-